Daar ga ik dan! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Marloes Vreeswijk - WaarBenJij.nu Daar ga ik dan! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Marloes Vreeswijk - WaarBenJij.nu

Daar ga ik dan!

Door: Marloes Vreeswijk

Blijf op de hoogte en volg Marloes

11 Januari 2013 | Nederland, Helmond

Hier ga ik dan, nog 1 nachtje slapen en dan is het zo ver. Morgen om half 9 stappen we hier in de auto richting Schiphol waar ik om 12:25 opstijg richting Hongkong! Van iedereen afscheid genomen, en dan zijn er natuurlijk nog van die schatten die op het laatste moment nog even een knuffel komen halen. Veel lieve woorden en cadeaus gekregen, het voelde alsof ik jarig was! Ik heb het hele weekend nog geen kriebels gehad, maar nu begint het toch wel een beetje te komen.

Wie had dat ooit verwacht, ik op 19 jarige leeftijd voor een half jaar naar de andere kant van de wereld. Vind het zo lief en ook goed om te zien hoeveel mensen er met mij meeleven, die mij gaan volgen en ook veel die zo trots op mij zijn! Ik ben ook trots, op mijzelf, dat ik dit avontuur aanga. Ik heb er zoveel zin in en kan niet wachten om mijzelf daar te gaan ontwikkelen! Op zakelijk, creatief maar ook op persoonlijk en sociaal gebied. Wie weet hoe ik terug kom, ben benieuwd hoe ik het daar ga vinden en waar ik terecht kom qua werkomgeving en hoe mijn kamer eruit zal zien.

Ik zal vast wel het een en ander vergeten zijn te vertellen, maar dat komt dan wel weer, of juist niet.

Mijn koffers staan klaar, nu nog mijn laptop in mijn tas, Pleuntje (onze hond) knuffelen en dan verlaat ik Nederland.

We gaan ervoor, ik kan het!

Veel liefs, Marloes

  • 11 Januari 2013 - 23:04

    Lian:

    Marloes, je bent een toppertje! Ik geloof in je en je kan dit!
    Heeeeeeel veel plezier en succes daar en ik zal je hier volgen!
    Kus, Lian

  • 11 Januari 2013 - 23:17

    Marieke:

    marloes, ik weet t zeker jij kunt dit, en ben heel benieuwd naar jou avonturen daar, je bent een toppertje, slaap lekker zometeen, we keep in touch xxxxx

  • 12 Januari 2013 - 09:03

    Claudia:

    Hey Marloes, jij kunt dit zeker.....heel veel plezier! Maak er een topbeleving van! X uit Helmond

  • 12 Januari 2013 - 10:22

    Ine Raaijmakers:

    Hey Marloes,

    Je mag zeker wel trots op jezelf zijn! Ik vind het ge-wel-dig dat je zo'n avontuur aangaat. Wat zal jij als een nog sterkere vrouw terugkomen! Geniet er van en veel succes. Ik ben nu al benieuwd naar je verhalen. Liefs van ons.

  • 12 Januari 2013 - 17:15

    Irene:

    Ha Marloes, op dit moment zit je nog in het vliegtuig, hoop dat je een goede vlucht hebt gehad! Ik vind het echt stoer dat je dit doet! Ga er iets moois van maken! Ik ben erg benieuwd naar alle foto's en verhalen! X

  • 13 Januari 2013 - 15:08

    Annelies :

    Hallo Marloes,

    Wat leuk dat je mij/ons ook laat mee genieten van je avontuur aan de andere kant van de wereld.
    Goede reis, veel plezier en veel genieten van alle indrukken. Je gaat er iets geweldigs van maken.
    Blijf schrijven, dan blijven wij je volgen.
    HR IGO-POST


  • 13 Januari 2013 - 19:12

    Monique:

    Hey Marloes,

    Ik ga al je verhalen volgen. Ik ben benieuwd!! Veel plezier!

    xxx mo

  • 15 Januari 2013 - 08:31

    Ruud Van Der Salm:

    Hej Marloes!

    Beetje laat, maar ik wens je een hele goeie reis en ik hoop dat je veilig aan komt! :)
    Stiekem ben ik een beetje jaloers op je. Die verre reis, maar ook dat je dit helemaal zelf aan durft. Respect!

    Hoor snel hoe het gaat ok?

    Xxx
    Ruud

  • 15 Januari 2013 - 10:29

    Dorien:

    Ha Marloes,

    Ik vind het zo stoer dat je hiervoor durft te gaan, een half jaar aan het andere end van de wereld, jemig!
    Geniet van alle ervaringen die je opdoet daar en ook ik wil je graag blijven volgen.

    Groetjes,
    Dorien.

  • 16 Januari 2013 - 19:50

    Daisy En Fleur:

    heei marloes

    we vinden het heel knap dat je dit gaat doen.
    wij hopen dat je het leuk hebt en dat je er iets moois mee bereikt.
    gelukkig ben je goed aangekomen.
    en heb je al apen gezien ? hahaha
    we hopen dat je het supper hebt.
    we gaan je spper erg missen :(
    we houden van je <3
    xxxxxx
    gr daisy en fleur

    ( je buurmeisje en je zang maatje)



  • 23 Januari 2013 - 10:31

    OMA CORRY:

    Hallo marloes,

    Wat een ervaring! Fijn dat je mij en anderen er in wil laten delen.

    Graag meer!!!! maak er een onvergetelijk half jaar van, om nooit te vergeten.

    Ik ben kei trots op jou.

    veel groetjes en een knuf van

    oma Corry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 20 Mei 2012
Verslag gelezen: 640
Totaal aantal bezoekers 11855

Voorgaande reizen:

06 December 2016 - 08 December 2016

Solotraveling

18 Juli 2016 - 30 Juli 2016

Zo(n)mervakantie

14 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Mijn grote avontuur.

Landen bezocht: