Het is officieel! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Marloes Vreeswijk - WaarBenJij.nu Het is officieel! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Marloes Vreeswijk - WaarBenJij.nu

Het is officieel!

Door: Marloes Vreeswijk

Blijf op de hoogte en volg Marloes

03 December 2012 | Nederland, Helmond

Even een korte update van hoe het nu allemaal gaat.

Dinsdag 27-11-12 ging ik samen met mijn ouders naar Eindhoven om Charles opnieuw te ontmoeten. Mijn vader ging dit keer ook mee want hij had Charles nog nooit gezien. Nadat we samen forumulieren door hadden genomen en er vragen gesteld waren zijn we weer richting huis gegaan om alle formulieren in te vullen en alles te regelen met school voor mijn visum.

Gisteren ochtend (02-12-12) om 6:45 kwam Charles bij mij langs om het contract te ondertekenen. Het visum word geregeld, mijn ticket en afspraken met school. Het enige wat ik nu nog hoef te doen is genieten van mijn laatste weken thuis op het werk, met mijn vriendinnen/vrienden en mijn schoolwerk netjes afmaken en inleveren.

Ik heb er nog steeds onwijs veel zin in!

Liefs, Marloes

• 17 December 2012 - 06:50

Cécile:

Wat spannend allemaal...
    Als jij je belevenissen dáár gaat bijhouden, ga ik jóu bijhouden!
    ;-)

• 31 December 2012 - 00:33

Peggy:

Lieve Marloes,
    Knap en stoer vind ik het...ben zelfs een beetje zenuwachtig voor jou! Je staat bij deze bij mijnbfavoriten!
    Dikke x van mij!!!